لوگو پاسارگاد سیلیس

09127336158

081-32314622

sales@pasargadsilica.com

آنتراسیت تصفیه آب

ترکیب آب با مواد معلقی مانند ذرات جامد و روغن همیشه خوشایند نیست و گاهی نیاز به جداسازی آن ها داریم. این جاست که آنتراسیت تصفیه آب به عنوان یکی از بهترین و پرکاربردترین زغال سنگ ها اهمیت خود را نشان می دهد. از ویژگی های این زغال سنگ ها می توان کربن فراوان را نام برد. برای همین عده زیادی ممکن است تصور کنند این زغال ها به سادگی مشتعل می شوند، در صورتی که فرآیند آن به سختی صورت می گیرد.

متخصصان این حوزه برای کاربرد بیشتر آنتراسیت تصفیه آب، آن را به خوبی می سوزانند. در این هنگام شعله آبی کوتاه و بدون دود خاصی از آن خارج می شود. منابع غنی از این زغال سنگ در کشورمان موجود است؛ به خصوص در معادن اطراف کوه یا دره های عمیق که اکنون درصد بالایی از آن ها در حال بهره برداری است.

از مزایای آنتراسیت تصفیه آب می توان آلودگی کمتر نسبت به سایر زغال سنگ ها و نیز سایز بندی مختلف اشاره کرد. اگر نگاهی به فروشگاه های معتبر داشته باشید، انواع آن‌ها را مشاهده می کنید که یکی از دسته بندی ها به سایزشان مربوط می شود. طبیعتا هر یک از سایزها، کاربردهای مجزایی هم دارند و برای تشخیص آن ها باید با کارشناسی در این حوزه ارتباط داشته باشید.

آنتراسیت تصفیه آب | 006 min
کاربرد سیلیس تصفیه آب

این که بدانیم از آنتراسیت تصفیه آب برای چه مصارف و صنایعی استفاده می شود، موضوع بسیار مهمی است. برجسته ترین کاربرد این زغال سنگ ها در تصفیه آب و فاضلاب است. کارایی متوسط اما مناسب آنتراسیت ها در این صنعت با ویژگی بالاتر از کربن فعال و پایین تر از سیلیس باعث شده کاربران زیادی از آن بهره مند شوند.

کربن فعال موجود در این زغال سنگ ها گروهی از مواد کربنی با پوکی بالا هستند که ظرفیت جذب بالا، مساحت داخلی قابل توجه و قابلیت فعالسازی را دارند. ساختار پوک آن ها کاملا قابل نفوذ است و در مجموع ماده منحصر به فردی شناخته می شود. سیلیس در سمت دیگر از ترکیبات شیمیایی است که 60 درصد کانی های موجود در جهان را شامل می شود. ترکیب این دو با هم سبب می شود افراد از آنتراسیت در صنایع زیر استفاده کنند:

  • صنایع نفت و گاز
  • صنایع تصفیه آب
  • تولید برق
  • تولید سوخت
  • ساخت سیستم های گرمایشی
  • متالوژی
  • صنایع فولاد
  • صنایع پتروشیمی

به دست آوردن این زغال سنگ ها به صورت کلی کار طاقت فرسایی است؛ به خصوص با ابزارها و وسایل کمی که در اختیار ایرانی ها قرار دارد. اگر پیشرفت هایی از این نظر در کشورمان حاصل شود، تهیه آنتراسیت ها نیز حتما با سرعت بیشتری همراه خواهد شد.

به خاطر اهمیت فراوان آنتراسیت تصفیه آب، تعداد این زغال سنگ ها در سال های گذشته افزایش پیدا کرده است.
اکنون در ایران نیز کاربران زیادی مشغول استفاده از این محصولات هستند و شاید نوبت شما باشد تا یکی از بهترین آن ها را در اختیار داشته باشید. برای این منظور، شرکت پاسارگاد سیلیس به عنوان تولید و عرضه کننده بهترین آنتراسیت تصفیه آب در ایران، زغال های خود را با خدمات ایده آلی به مشتریان می رساند.

درخواست مشاوره

در سریع ترین زمان ما با شما تماس میگریم و به سوالات شما پاسخ خواهیم داد